Pazartesi, Ocak 09, 2006

Önümüzdeki 15 Yıl İçinde Yapmak İstediğim 23 Şey

1. Beraber yaşlanabileceğim, benimle kendini paylaşacak, benim kendimi paylaşabileceğim hayat arkadaşı aşığım ile aile kurmayı istiyorum.
2. İki çocuğumuz olmasını ve onları düşünebilen, çalışkan, ülkesine bağlı, üretken birer birey olarak yetiştirmek istiyorum.
3. Yazı yazmaya devam etmek istiyorum.
4. Bütün dünyayı dolaşmak istiyorum.
5. İş hayatımın sürprizlerle dolu ve sürekli yükselen bir başarı grafiği ile devam etmesini istiyorum.
6. Evimin doğanın içinde ve su kenarında olmasını istiyorum.
7. Uzun yürüyüşlere çıkmak istiyorum.
8. Sanat Tarihi üzerine çalışmalarıma devam etmek istiyorum.
9. Kütüphanemi genişletmek istiyorum.
10. Otomobil kullanmak istiyorum.
11. Beden ve diş sağlığımın bozulmamasını istiyorum.
12. Batman'daki manevi kardeşim Nilüfer'in eğitimini tamamlamasını ve çalışan, üreten bir Türk vatandaşı olmasını istiyorum.
13. Başak'ın mutlu, Eda'nın çok başarılı olmasını istiyorum.
14. Anne ve babamın bol bol gezmelerini ve sağlıklı olmalarını istiyorum.
15. Alp'in başarılı olmasını ve mutlu bir aile kurmasını istiyorum.
16. Anneanne ve babannemin en az 15 yıl daha yaşayarak, 100 yaşını bulmalarını istiyorum.
17. Reyhan, Mehtap, Ayşe, Sevil, Deniz, Simin, Meltem, Müge Hanım, Azzie ile olan arkadaşlığımın devamlılığını ve bir masa başında toplu yemek yiyerek beraber geçen yıllarımızı kah gülerek, kah buruk anmak istiyorum.
18. Şarabın derinlerinde dolaşabilmeyi istiyorum.
19. Ailemle tiyatro ve konserlere gitmek istiyorum.
20. Çocuklarımın bir müzik enstrümanını kullanabilir olmalarını, yazı ve güzel sanatları sevmelerini istiyorum.
21. Her zaman teknoloji dostu olmak istiyorum.
22. Uzay seyahati için rezervasyonumu yaptırmış olmak istiyorum.
23. Türkiye'nin Atatürk'ün vizyonu doğrultusunda laik, gelişmiş, demokratik ve saygın bir ülke kimliğine sahip olmasını istiyorum.




2 Comments:

Blogger kankardeşler said...

selam

2:48 ÖS  
Blogger kankardeşler said...

nasılsınız benim blogumuda ziyaret ediniz

2:49 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home